טיפים לאורח חיים בריא

כריך הוא ארוחה מלאה

בחרו בלחם מלא אשר יארוז לכם את הארוחה בפחמימות לאנרגיה וסיבים תזונתיים לשובע שלבו בכריך ממרחי גבינת עיזים עשירים בסידן, קשטו בירקות טריים או קלויים (כמו הסלט הקטן בצד הארוחה)

רוצים לגוון את הסלט בארוחת הערב?

ערבבו יוגורט עיזים עם טחינה ,לימון ועשבי תבלין לקבלת רוטב יוגורט - טחינה מדהים.

רוצים לחסן את גוף שלכם נגד חיידקים?

הוסיפו ליוגורט העיזים שלכם כף חמוציות מיובשות ללא תוספת סוכר – כמו היוגורט, גם החמוציות ידועות בהשפעתם נוגדת חיידקים.

רוצים לעזור לילד להתרגל לטעמו המיוחד של חלב העיזים?

הוסיפו לכוס החלב כפית קקאו או דבש לקבלת משקה טעים ובריא.

שלבו 3 מנות חלב ומוצריו בתפריט כתרומה לסידן הנחוץ לשמירה על בריאות העצם

גביע של יוגורט עיזים לדוגמא, הינה מנה כזו – המספקת כ - 20% מהקצובה היומית של סידן הדרוש לאדם בוגר.

מתחשק לכם להעשיר את המרק בחורף? הוסיפו לו יוגורט עיזים.

יוגורט עיזים מתאים במיוחד לבישול ואפיה. בגלל הרכב החלבון והשומן המיוחד שבו הוא אינו מתפרק בבישול. הוא יסמיך את המרק, יוסיף לו טעם עשיר, מרקם חלק והרבה בריאות.

ממהרים? אין זמן לארוחת הבוקר?

הכינו יוגורט עיזים עם 2 כפות פתיתי שיבולת שועל ( קוואקר). ההרכב המיוחד של יוגורט העיזים יחד עם השפעתם של סיבי שיבולת השועל יעשו "בוקר טוב" גם למערכת העיכול שלכם.

גוונו את טעמו של יוגורט העיזים והוסיפו לו קינמון

הקינמון אשר על פי הרפואה הסינית ידוע בתכונה המחממת שלו ובנוסף תורם לאיזון רמת הסוכר בגוף.